Ansiktsmassage

Nu har jag hunnit gjort tre stycken ansiktsmassager… Eller facelift, som man också kan kalla det!
Det är sååå bra, så skönt när man ligger där och jag har märkt en enorm skillnad i ansiktet! Jag har en behandling kvar på den här ”starten”, sedan tänkte jag köra en gång i månaden för att ”hålla efter”.
Helt suveränt!
Jag har fått en friskare, mjukare och finare hy! Mina milier (små vita prickar man kan få runt ögonen) har minskat, mina ärr syns inte lika mycket och mina kinder är rosigare.
Vilken grej!
Helt naturligt och inte för dyrt.

Har man acneärr är detta något man absolut borde prova!
Grejen är att massagen mjukar upp bindväven som sitter fast under huden, bl.a ärr och dylikt, så att det ”släpper”.
Ansiktet får ett motionspass som också gör att huden håller sig ung längre och rynkorna håller sig borta.
För bra för att vara sant kan man tycka, men när man ser bilder efter varje behandling och vilken otrolig skillnad det blir, förstår man att det faktiskt är sant 😀
Jag ångrar att inte jag knäppt kort efter varje massage.

Nu är ju inte jag expert på detta ämne, så har ni frågor ska ni gå in på Exclusive beauty & relax
och prata med Edith, superduktig!
Ligger mitt emot systembolaget. De säljer även de här nya populära ansiktsmaskerna, acne killer. 50kr för en sådan. Huden blir len som en babystjärt efteråt. Jag har gjort den två ggr nu.
Min hy lär ju ha fått en chock efter allt nytt BRA den får.
Köpte även en dag och en nattkräm av Edith, som hon säljer där. Av märket evelyn, tror jag det heter. Man går efter ålder och den är också naturlig och anti-age. Jätteskön!
Hmm, 30års kris eller?!? 😀
Nä, men det är väl nu det är dags att börja tänka lite mer på sin hy.. Efter 25 till och med, kan jag tycka.

Jaja, påsken då.. Både jag och Fredrik har varit lediga, vilket inte händer särskilt ofta.
Jag var ut i fredags på 30+ och Fredrik gick ut på lördagen. Så vi hade både mys och skoj i helgen.
Jag och Frida åkte ut till Jonna och Peter på fest då i fredags, vi hade allsång och dansade hela kvällen. Superkul 😀

20130402-221100.jpg

20130402-221125.jpg

20130402-221142.jpg

20130402-221153.jpg

20130402-221242.jpg

I lördags var det påskmiddag i Söderhamn, hos Malin och Robert.
Vi slog till med tacos, eftersom alla gillar det och det är så gott!

20130402-221356.jpg

Nu har jag Jennifer hos mig, tills på torsdag. Skönt med lite sällskap och dessutom älskar hon barn. Så Ted har nån att härja med här hemma… Förutom mig då 😀

Men nu är det natta här hemma iallafall. Vår lilla drutt, som sedan igår sover i eget rum btw, har nya morgonvanor… Gärna så tidigt som möjligt! Jag som egentligen inte är en morgonmänniska börjar iallafall äntligen vänja mig. Men det gäller att lägga sig i tid.
Natti natti!

20130402-221753.jpg

20130402-221759.jpg

20130402-221812.jpg

2 svar till “Ansiktsmassage

  1. Kan du inte lägga ut ett gammalt kort om du har på dig innan behandlingarna, och ett nu efter. Du har ju säkert nå kort på dig och ted tex 🙂

    • Jag har inget på mig när jag är osminkad, brukar inte vilja vara med på kort då :-))
      Men Edith har på sin telefon på andra som hon gjort på, Maria t.ex. Syrran hennes alltså…
      Så hon kan visa.

Lämna en kommentar

Kategorier