Utväxt!

Fem grader varmt klockan tio på kvällen… Är våren här på riktigt tro… Nä, klart det kommer att komma mer snö. Gör inte så mycket så länge minusgraderna håller sig borta, fryslort som jag är.

Idag kom Frida, mötte henne på tågstationen på vår morgonpromenad. Gick hem med hennes väska och sen ner på Waynes för en fika. Fredrik och Scala kom och gjorde oss sällskap. Ted sov ute i vagnen i totalt två och en halv timme, men han somnade innan jag mötte Frida. Fast hann fika länge ändå 😀

Nu ikväll har vi färgat utväxten på varandra… Som vi brukar göra när vi ses 😀 Vi har iallafall börjat, är inte riktigt klara än, tror jag. Men nu är det sovdags snart.

20130226-225310.jpg

Frida har varit ute och rökt med färg i håret, snigg serru ;-D

Ted är mycket piggare, btw.
Jätteskönt att han börjar bli sitt vanliga jag igen!
Imorgon är han dessutom smittfri, enligt läkaren. Han trodde inte att han smittade så mycket igår heller, men han sa att om två dagar är han garanterat smittfri, när pencilinet gjort sitt. Han är ju så van att träffa barn varje dag, så han blir kanske uttråkad när han bara får hänga med mamma 😀
Min lilla hjälpreda ❤

20130226-225650.jpg

20130226-225708.jpg

Nä, nu lär jag sova!
Natti natti!

Lämna en kommentar

Kategorier